Subject: Kasutusluba
From: "Siiri Kruuse" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 15:02:05 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun Lõuna regiooni päästekeskusel üle kontrollida Viljandi linna laste
turvakodu ruumid ja nende vastavus laste turvakodu nõuetele.

Viljandi linnas Viljandi Päevakeskuse hallata on Viljandi laste turvakodu
ruumid, aadressil Leola tn 12a, eraldi sissepääsuga. Turvakodu on töötanud
umbes 5 aastat. Laste arv turvakodus maksimaalselt 4 last.

Päevakeskus loobub laste turvakodu haldamisest ja edaspidi hakkab
turvakoduga tegelema Viljandi Laste ja Perede Tugikeskus (reg. kood
77001926). Mõlemad asutused on Viljandi linna allasutused.

Kuidas edasi toimetada, kas kõik tegevusloa jaoks vajaminevad dokumendid
tuleb uuesti taotleda või on mingi võimalus Viljandi linna allasutuste
piires õigused ühest asutusest teise üle anda.

Heade soovidega

Siiri Kruuse
Laste ja Perede Tugikeskuse juhataja
5072 427